جنون العباقرة
جنون العباقرة
جنون العباقرة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

0

الرئيسيةجنون العباقرةأحدث الصورالتسجيلدخول

اعمل اية الملك عمرو

كاتب الموضوعرسالة
جمى
المدير العام للوقع
المدير العام للوقع
جمى

اعمل اية الملك عمرو Empty
مُساهمةموضوع: اعمل اية الملك عمرو   اعمل اية الملك عمرو 23879610الثلاثاء أبريل 14, 2009 12:53 pm

اعمل ايه ... في اللي انا حبيته ... واللي القلب اختاره ... واللي معاه ... من يوم ما لقيته .. جنة قلبي وناره ....

والله .. و آدي حال الدنيا ... والله ... بنحب في ثانية ... واللي بنحبه ياقلبي ... روحنا ملك ايديه ...

والله .. و آدي حال الدنيا ... والله ... بنحب في ثانية ... واللي بنحبه ياقلبي ... روحنا ملك ايديه ...

ولا بايديه ... ولا كان بايديا ... الحب و أشواقه .. لما عينيه .. ندهت لعينيا .. قلبي وقلبه اتلاقوا

آدي الشوق ... وآدي اللي جرالي ... م الحب و أيامه .. انا حبيت .. وسهرت ليالي ... انا صدقت كلامه ...

والله .. آدي حال الدنيا ... والله ... بنحب في ثانية ... واللي بنحبه ياقلبي ... روحنا ملك ايديه ...

والله .. آدي حال الدنيا ... والله ... بنحب في ثانية ... واللي بنحبه ياقلبي ... روحنا ملك ايديه ...

والله .. وآدي حال الدنيا ... والله ... بنحب في ثانية ... واللي بنحبه ياقلبي ... روحنا ملك ايديه ...

والله .. آدي حال الدنيا ... والله ... بنحب في ثانية

اعمل اية الملك عمرو
صفحة 1 من اصل 1